Powered By Blogger

Sunday, December 11, 2011

ANGAN2 DATANG LAGI



ai'm coming home...coming homeeeee~~
hai3..en3 hari ni en3 mengeramput namenye.
ai bosan.ak boring.
semalam dh mandi manda di lautan..hari ni rehat2 di rumah saja.
sempena PUBLIC HOLIDAY..wieee..
tapi,MMF koje jugak..ober time letteww..hehe.
k lah..k lah...nk cite hape ni?/
bosan2 ni mula aku pasang angan2 ..ceh,angan2 sokmo!haha.

Memangkan MYWEDAY (MyWeddingDay), lebih kurang 3bulan lagik
aku pon mula la kekonon nk membizikan diri buat persiapan..
tapi..malangnye...ak xtau nk start dari mane!
ehm..ntahla.semalam, mak abah aku bagitau nanti time nikah xjadi buat kat masjid,
buat kat rumah.ler..dh kat rumah pulak?
ak tanye,KENAPA?..abah aku bagitau imam masjid xkasi buat kat masjid dh..
erm..tapi still xconfirm kot..ntah la..aku malas nk amek port bab2 lokasi ni.
nikah la kat mane2 pon.(xsabo lettewwww..hahaha)

cumenye...bila dh ade plan2 nk nikah kat rumah..aku pon mula la pasang angan2 nk sewa PELAMIN MINI NIKAH!
haish..ini boleh membuatkan bajetku tergelincir sedikit.ngee...

tapi..ini hanyalah angan2 sahaja..xsalah berangan2 kan..;p
di sini aku sertakan 2keping pic pelamin nikah yang ku terpikat sebab simple je.
cilok dari google je.hampun...
;p

cekidauttttttt....




CANTEKNYEEEE!!
1st time aku gugel n nampak pic2 ni..itulah ayat pertamaku!
ehm...agak2 kat tempat aku ni ade ke mini pelamin cenggini.. =(



P/s: ILOVE MMF lah..xpernah ade seseorang yang sesabar itu melayan karenah keras kepalaku.alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment